زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا زهره صمدبین در ویلا

زهره صمدبین در ویلا

دانلود کاتالوگ

توضیحات:

شاعرانگی نقاشی و معماری در ویلا، با جهان انتزاعی زهره صمدبین

 

این آثار فاخر به سبک آبستره انتزاعی و با ایدیولوژی منحصر به فرد هنرمند زهره صمدبین به تصویر کشیده شده است که جایگاهی ویژه برای خلق ویلایی با کیفیت بصری نافذ در طراحی داخلی آن دارد.

آیدین آغداشلو در نقدی از آثار این هنرمند می‌نویسد:

«آثار خانم زهره صمدبین، در حوزه ی  هنر گسترده وجهانی آبستره ، به بیان شخصی و خاصی دست پیدا کرده که با در نظر گرفتن دشواری های یافتن لحنی متفاوت در مجموعه ای چنین انباشته در این هنر، جایگاه ویژه ای را می یابد.»

نیرومندی شکل مکرر ورایج این آثار که در آن ها گوی ها ودوایر ی قدرتمند مخاطب را هدف می گیرند از مشخصه های خاص این مجموعه ، و دستاورد تجربه ای خلاقه و خالص اند.

منوچهر موغاری نقاش و کارشناس نظارت بر آثار هنر های تجسمی نیز در نقدی از آثار این هنرمند بیان می‌کند :

«شعورِ هنریِ خلاقانه ی آثار، با درکِ کمپوزیسیونِ مفهومی ، در تپشِ لحظه ای نقش رنگ ها و به طور کلی جایگاهِ تعادل و توازنِ تاش لکه ها و ضرباتِ قاطعِ سطوحِ مُقطّع یا دنباله دار و تسلطِ فضای آبیِ درخشان ، در پشتیبانیِ لک رنگ های ساختارِ تهاجمیِ آبستراکت و در عین حال شکل پذیرِ فضایی می باشد .

نقشِ طراحی ها نگرش اندیشمندانه ی زهره صمدبین و تکیه گاهِ وفادارِ وی در طبیعت ، و پهنه ی بیکرانِ آسمان و زندگی جاودانه ی طبیعت است.»

عنایت الله نظری نوری چنین می‌نویسد:

«نگاهی عارفانه و پر مهر به هستی در نقاشیِ محکم و پر شور حال این هنرمند ،انسان با دیدگاه هایی آشنا می شود که اغلب در خیال پر خاطر انسان عبور می کند. دیدگاهی که حرکت و امید زندگی راتداعی می کند. نگاه او به هستی و افق روشن زندگی و المان های سبز و آبی و نارنجی ، این رنگ های زندگی ، رنگ هایی که با ما زندگی می کنند آثار این هنرمند را بدیع و ماندنی می نامند .آثار شعر گونه ی این هنرمند از جهان بینی خاصی برخوردار است و بیننده را باخود به دنیای مثبت و باشکوه می کشاند.»

 

برای اطلاعات بیشتر در تماس باشید:

 ایمیل: zohreh.samadbin@gmail.com

اینستاگرام: zohreh.samadbin

 شماره تماس: 09125646491